Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Strona główna » Pomoc

Pomoc




INFORMACJE

Czas realizacji zamówienia
Zobowiązujemy się do niezwłocznej realizacji zamówień.
Wysyłka nastąpi w dniu złożenia zamówienia dla zamówień złożonych do godziny 13.00.
W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym,
by potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

Dostępność produktów
Wszystkie przez nas oferowane produkty są dostępne w ofercie stałej.

Koszt dostawy
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST

Przedpłata paczkomaty inpost - przesyłka paczkomat - od 16,50 zł
Przedpłata Kurier inpost - przesyłka kurierska - od 22,50 zł
Pobranie Kurier inpost - przesyłka kurierska - od 30 zł


Gwarancja i serwis towarów
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego.
tel.509 639 738
mail: biuro@napedy-bram.pl

Koszty przesyłki "do i z" serwisu w ramach realizacji gwarancji pokrywa firma DOM-SYSTEM.
Koszty przesyłki "do i z" serwisu w ramach płatnej usługi serwisowej pokrywa KLIENT.



NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

Jak prawidłowo dobrać automat do bramy?
Jeżeli nie masz doświadczenia to najlepiej zapytać profesjonalnego sprzedawcy DOM-SYSTEM. Będziemy potrzebować kilku informacji jak:
- ciężar bramy
- wielkość bramy
- rodzaj wjazdu (typ posesji)
- wymiary słupków
- potrzebne akcesoria itd
Zaproponujemy najlepsze rozwiązanie pod kątem potrzeb użytkownika !

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi ?

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki.
W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.
W przypadku przesyłek Pocztą Polską można również zamówić usługę sprawdzenia zawartości. Jest to niestety usługa płatna na rzecz Poczty Polskiej.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane.
Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne ( patrz "Rabaty i zniżki" na stronie głównej).

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki.
Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.


Bezpieczeństwo
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych. Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.


Sprzedajemy produkty wysokiej jakości, które gwarantują stabilną pracę urządzeń przez wiele lat.
Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.
Robert Pliszka, tel. 509 639 738
 

Przejdź do strony głównej
Newsletter

 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu