Powered by Smartsupp
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Koszyk jest pusty
Strona główna » Pomoc

Pomoc




INFORMACJE

Czas realizacji zamówienia
Zobowiązujemy się do niezwłocznej realizacji zamówień.
Wysyłka nastąpi w dniu złożenia zamówienia dla zamówień złożonych do godziny 13.00.
W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym,
by potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

Dostępność produktów
Wszystkie przez nas oferowane produkty są dostępne w ofercie stałej.

Koszt dostawy
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST

Przedpłata paczkomaty inpost - przesyłka paczkomat - od 16,50 zł
Przedpłata Kurier inpost - przesyłka kurierska - od 22,50 zł
Pobranie Kurier inpost - przesyłka kurierska - od 30 zł


Gwarancja i serwis towarów
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego.
tel.509 639 738
mail: biuro@napedy-bram.pl

Koszty przesyłki "do i z" serwisu w ramach realizacji gwarancji pokrywa firma DOM-SYSTEM.
Koszty przesyłki "do i z" serwisu w ramach płatnej usługi serwisowej pokrywa KLIENT.



NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

Jak prawidłowo dobrać automat do bramy?
Jeżeli nie masz doświadczenia to najlepiej zapytać profesjonalnego sprzedawcy DOM-SYSTEM. Będziemy potrzebować kilku informacji jak:
- ciężar bramy
- wielkość bramy
- rodzaj wjazdu (typ posesji)
- wymiary słupków
- potrzebne akcesoria itd
Zaproponujemy najlepsze rozwiązanie pod kątem potrzeb użytkownika !

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi ?

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki.
W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.
W przypadku przesyłek Pocztą Polską można również zamówić usługę sprawdzenia zawartości. Jest to niestety usługa płatna na rzecz Poczty Polskiej.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są codziennie uaktualniane.
Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne ( patrz "Rabaty i zniżki" na stronie głównej).

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki.
Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.


Bezpieczeństwo
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych. Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.


Sprzedajemy produkty wysokiej jakości, które gwarantują stabilną pracę urządzeń przez wiele lat.
Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.
Robert Pliszka, tel. 509 639 738
 

Przejdź do strony głównej
Newsletter

 

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
zamknij
Kontrast
Wielkość tekstu
Wysokość linii
Odstęp liter
Kursor
Skala szarości
Ukryj obrazy
Czytelna czcionka
Wyłączenie animacji
Wyrównanie tekstu
Nasycenie
Podkreśl odnośniki
Czytnik ekranu
Zresetuj wszystkie ustawienia